Kuigi maailma majandus aina jaheneb, suutsid mänguasjade valmistajad aasta esimesel poolel käibenumbreid tõsta ning pühade lähenedes peaksid need veelgi paranema, rääkis maailma suurima mänguasja firma finantsjuht.

- Lego skulptuurid New Yorgis
- Foto: Foto: Bloomberg
„Majanduse arengu ja tarbijate kulutuste vahel tundub mänguasjade puhul olevat nõrk seos,“ rääkis Lego Groupi finantsjuht John Goodwin CNBC-le.Goodwini sõnul tahavad inimesed oma lapsi igal ajal arendada ning selle koha pealt ei hakata kohe raha kokku hoidma. Lego teatas hiljuti 11%-lisest käibekasvust tänavu esimesel poolaastal. See viis firma käibe poolest ette Barbie'de tootjast Mattelist, millele kuulus aastaid maailma suurima mänguasjade tootja tiitel. Mattelil pole tänavu nii hästi läinud ja firma aktsia hind on aastaga kukkunud 19%.Kuigi IMF alandas eile globaalset majanduskasvu prognoosi 4-lt 3,8%-le, siis prognoosib USA, et sealne jaemüük kasvab novembris ja detsembris aastatagusega võrreldes 4,1%.